tirsdag 9. oktober 2012

Sovereign

Våkne. Hvor er jeg, åja - det er morgen nå. Jeg har ikke cardiganen på meg feil vei. Jeg har ikke noen cardigan på meg i det hele tatt. Teit drøm. Nå skal det dusjes. Vent litt. Høst!


Det er alltid like gøy å slenge beina utenfor sengekanten for deretter å sikte seg inn på baderommet, når beina - gjennom noen få timers hvile - tror at de tar sine første skritt igjen. Som en stolt og fornøyd beibi, deiser jeg fremover med myke dog ustabile skritt. Bare jeg ikker treffe dørkarmen på vei inn til badet, i så fall tar jeg det som dagens første seier.

Det er ca. 45 minutter til dagens første forelesning starter, så etter litt om og men klarte jeg omsider å både dusje, kle meg og lage en ålreit frokost. Fornøyd med den.


I dag skal jeg finpusse litt på portprøven, skrev den heldigvis ferdig i går(rett før klokken 17, som var målet) - så i dag skal jeg sørge for at den blir helt perfekt. Jeg er veldig spent på tilbakemelding, det er helt sikkert.
Videre blir det trening, har følt meg relativt dårlig den siste tiden - så har vært en del turer hos legen. Alt virker greit så langt, men kan ikke senke skuldrene helt før jeg får svar på blodprøvene. Forhåpentligvis var det nada, et virus eller noe annet tøys - så jeg kan komme i gang med treningen 100% igjen.

Gleder meg!


Peace off!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar