søndag 7. oktober 2012

Sunday is funday!

Etter en fenomenal uke finner man seg selv plutselig på stamstedet sitt - ei flott lita snelle av en kafé sammen med sine nærmeste venner, en laptop og årets første portprøve.


Denne uken har gått så alt for fort. Arbeidet som tillitsvalgt, student og musketer har krevd sin bit av kaken. Onsdag ledet ann denne stjernespekkede uken, med et kafébesøk med en av skolens fremste professorer. På fredag ble min 25-årsdag feiret med musketerene - hvor gjesterollene først og fremst ble fylt i form av en heseblesende frokost, et fantastisk stykke kake, noen frekkaser av noen nye sko - og kanskje mitt livs beste sigar. For en dag!
Happy birthday to me!

Så langt har fire timer blitt anvendt effektivt til den stemningsfylte rytmen som strømmer silkemykt ut av kaféens lydanlegg. Portprøven har tatt form, og jeg begynner å nærme meg et resultat jeg kan være fornøyd med. Er det noen sak!

Peace off!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar